Kapot bij ontvangst
Als je een artikel ontvangt dat kapot is, willen we je verzoeken om zo spoedig mogelijk contact op te nemen (binnen de 2 maanden na ontdekking van het gebrek) met onze klantenservice met vermelding van het ordernummer en de naam van het desbetreffende artikel. Wij zullen jouw klacht in behandeling nemen en indien nodig een vervangend product toesturen.
Garantie door fabrikant
Holland Drogist staat in voor de deugdelijkheid en bruikbaarheid van de producten. Mocht er onverhoopt iets defect gaan of het product voldoet niet aan de verwachtingen, neem dan contact met ons op. Daarnaast gelden op vele producten fabrieksgaranties. Deze garanties beperken de wettelijke conformiteits- en garantieregels niet. Wilt je hierop aanspraak maken, neem dan contact met ons, of direct contact met de fabrikant op.
Wettelijke garantie
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.
Oneigenlijk gebruik
Als het defect-, val-, stoot- of waterschade betreft, het artikel oneigenlijk gebruikt is of het defect binnen het verwachtingspatroon bij normaal gebruik van het artikel lag, kunt je geen aanspraak maken op gratis reparatie of vervanging.